Helpcenter-hemsida för ILVA Sverige
Tillbaka till ilva.se
  1. ILVA Sverige
  2. Leverans & avhämtning
  3. Frågor gällande frakt och leverans

Frågor gällande frakt och leverans

  •  Læs mere om När kan jag hämta min vara i butiken?När kan jag hämta min vara i butiken? Læs mere om När kan jag hämta min vara i butiken?
  •  Læs mere om När kan jag hämta min vara i butik efter köp på nätet?När kan jag hämta min vara i butik efter köp på nätet? Læs mere om När kan jag hämta min vara i butik efter köp på nätet?
  •  Læs mere om När levereras min order?När levereras min order? Læs mere om När levereras min order?
  •  Læs mere om Vad gör jag om jag vill ändra min leverans?Vad gör jag om jag vill ändra min leverans? Læs mere om Vad gör jag om jag vill ändra min leverans?
  •  Læs mere om Hur ändrar jag min leveranstid eller leveransadress?Hur ändrar jag min leveranstid eller leveransadress? Læs mere om Hur ändrar jag min leveranstid eller leveransadress?
  •  Læs mere om Hur gör jag för att ändra mina adressuppgifter eller mitt telefonnummer?Hur gör jag för att ändra mina adressuppgifter eller mitt telefonnummer? Læs mere om Hur gör jag för att ändra mina adressuppgifter eller mitt telefonnummer?
  •  Læs mere om Leverans- och avhämtningsvillkorLeverans- och avhämtningsvillkor Læs mere om Leverans- och avhämtningsvillkor
  •  Læs mere om Vad kostar leverans och montering?Vad kostar leverans och montering? Læs mere om Vad kostar leverans och montering?
  •  Læs mere om Goda råd vid leveransGoda råd vid leverans Læs mere om Goda råd vid leverans
  •  Læs mere om Vad betyder "tung vara" i min beställning?Vad betyder "tung vara" i min beställning? Læs mere om Vad betyder "tung vara" i min beställning?
  •  Læs mere om Var hittar jag mitt spårningsnummer vid leverans med postpaket? Var hittar jag mitt spårningsnummer vid leverans med postpaket?  Læs mere om Var hittar jag mitt spårningsnummer vid leverans med postpaket?
  •  Læs mere om Vad gör jag om jag vill betala för montering när transportören anländer?Vad gör jag om jag vill betala för montering när transportören anländer? Læs mere om Vad gör jag om jag vill betala för montering när transportören anländer?
  •  Læs mere om Har jag möjlighet för att låna släp i butik?Har jag möjlighet för att låna släp i butik? Læs mere om Har jag möjlighet för att låna släp i butik?
  •  Læs mere om Vad är det jag ska kontrollera när min order blir levererad?Vad är det jag ska kontrollera när min order blir levererad? Læs mere om Vad är det jag ska kontrollera när min order blir levererad?
  •  Læs mere om Vad kostar bortforsling?Vad kostar bortforsling? Læs mere om Vad kostar bortforsling?
  •  Læs mere om Vad gör jag om jag vill att mina gamla möbler ska bortforslas?Vad gör jag om jag vill att mina gamla möbler ska bortforslas? Læs mere om Vad gör jag om jag vill att mina gamla möbler ska bortforslas?
  •  Læs mere om Vad gör jag om jag vill att min order levereras till min adress utan att jag är närvarande?Vad gör jag om jag vill att min order levereras till min adress utan att jag är närvarande? Læs mere om Vad gör jag om jag vill att min order levereras till min adress utan att jag är närvarande?
  •  Læs mere om Vad gör jag om jag vill reklamera en leverans/tillvalstjänst för leverans?Vad gör jag om jag vill reklamera en leverans/tillvalstjänst för leverans? Læs mere om Vad gör jag om jag vill reklamera en leverans/tillvalstjänst för leverans?
ILVA Sverige

Telefonnummer 040-600 30 00

Tryck 1:

Orderstatus, leverans, beställning m.m.

Se våra öppettider - klicka här

Tryck 2:

Reklamation

Måndag-fredag 10-19

Lördag-söndag 10-18


Skriv till oss - klicka här

Powered by Zendesk