Frågor gällande frakt och leverans
-
När kan jag hämta min vara i butiken?
-
När kan jag hämta min vara i butik efter köp på nätet?
-
När levereras min order?
-
Vad gör jag om jag vill ändra min leverans?
-
Hur ändrar jag min leveranstid eller leveransadress?
-
Hur gör jag för att ändra mina adressuppgifter eller mitt telefonnummer?
-
Leverans- och avhämtningsvillkor
-
Vad kostar leverans och montering?
-
Goda råd vid leverans
-
Vad betyder "tung vara" i min beställning?
-
Var hittar jag mitt spårningsnummer vid leverans med postpaket?
-
Vad gör jag om jag vill betala för montering när transportören anländer?
-
Har jag möjlighet för att låna släp i butik?
-
Vad är det jag ska kontrollera när min order blir levererad?
-
Vad kostar bortforsling?
-
Vad gör jag om jag vill att mina gamla möbler ska bortforslas?
-
Vad gör jag om jag vill att min order levereras till min adress utan att jag är närvarande?
-
Vad gör jag om jag vill reklamera en leverans/tillvalstjänst för leverans?