Hoppa till huvudinnehållet
Helpcenter-hemsida för ILVA Sverige
  • Skriv till oss
Tillbaka till ilva.se
  • Skriv till oss
  • Tillbaka till ilva.se
  1. ILVA Sverige
  2. Reklamation & returnering
  3. Frågor gällande reklamation och returnering

Frågor gällande reklamation och returnering

  • Vad gör jag om jag önskar reklamera en vara?  Læs mere om Vad gör jag om jag önskar reklamera en vara?
  • Vad gör jag om jag har mottagit min vara och ångrar mitt köp?  Læs mere om Vad gör jag om jag har mottagit min vara och ångrar mitt köp?
  • Kan jag ångra min specialbeställning?  Læs mere om Kan jag ångra min specialbeställning?
  • Vad gör jag om jag vill annullera min order?  Læs mere om Vad gör jag om jag vill annullera min order?
  • Hur tar jag hand om min möbel på bästa sätt?  Læs mere om Hur tar jag hand om min möbel på bästa sätt?
  • Varför kommer det noppor på min soffa?  Læs mere om Varför kommer det noppor på min soffa?
  • Jag saknar ben till min soffa, hur gör jag?  Læs mere om Jag saknar ben till min soffa, hur gör jag?
  • Dammskyddet är trasigt under min soffa, vad ska jag göra?  Læs mere om Dammskyddet är trasigt under min soffa, vad ska jag göra?
  • Vad gör jag om jag saknar reservdelar till min vara?  Læs mere om Vad gör jag om jag saknar reservdelar till min vara?
  • Vad gör jag om jag upplever problem med min ställbara säng?  Læs mere om Vad gör jag om jag upplever problem med min ställbara säng?
  • Vad gör jag om jag motsätter mig ett beslut i ett reklamationsärende?  Læs mere om Vad gör jag om jag motsätter mig ett beslut i ett reklamationsärende?

Har du andra frågor?

Kontakta kundservice

Påbörja chatt

Chatta med oss

Messenger

Skriv till oss på messenger

Ring till oss

+46 40 600 30 00

Skriv till oss

Klicka här för att skriva till oss

Öppettider för kundservice
Måndag 10:00 - 17:00
Tisdag 10:00 - 17:00
Onsdag 10:00 - 17:00
Torsdag 10:00 - 17:00
Fredag 10:00 - 17:00
Lördag 10:00 - 16:00
Söndag 10:00 - 16:00
Se butiker och öppettider

ILVA Sverige

Powered by Zendesk